Torsdag..

Hejhej!

Snart är denna dag slut också, dag har jag varit otroligt lat. Har legat i sängen hela dagen och sen vid 18 åkte jag till Emmie och gjorde naglar! Så nu känner jag mig som en flicka igen. Igår spenderades kvällen på Hellströms där några från klassen var, kvällen har helt okej rolig men jag var rätt trött så åkte hem runt halv två. Med omständigheterna så landade jag hemma runt halv tre, eftersom inte bussarna går som på helgerna. Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och försöker komma på någon bra film och kolla på. Imorgon är det redan fredag, imorgon är inte vilken fredag som helst heller utan Emelie från Eskilstuna kommer ner till mig imorgon.. Innan hon kommer på kvällen så ska jag hinna med att jobba och gå i skolan. Aja vi hörs mer snart. Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback