Nytt år, ny start!

Hejdär!
Nu är jag tillbaka igen, äntligen har jag en dator jag kan skriva på och då blir det en aning enklare. 
Skolan har dragit igång och det är sista terminen innan jag har gjort mitt i skolbänken, dags att bli vuxen på riktigt. För mig rullar väll livet på jobb, skolan och vänner, just nu tillbringar jag mesta dels tiden på jobbet men det lönar sig i slut ändan. Jag har börjat på nytt jobb och trivs väldigt bra, så det känns skönt att få utdelning för det arbete man gör. Praktiken är slut för mina skolår och det tackar jag hjärtligt för, så meningslöst att slita och arbeta utan att få betalt. Förra gången jag skrev åkte jag till Thailand med min bästis något av det roligaste jag har gjort i mitt liv. Många sjuka minnen för livet och redan på söndag drar vi vidare till Vemdalen och åker lite skidor. Nu är det nytt år och jag har lovat och sagt till mig själv att jag ska lägga allt bakom mig och gå vidare, tänka på de som bryr sig och faktiskt lyssna för en gångs skull. Det blir bättre för mig också, och äntligen har jag även övertalat mig själv om att det är så. Året har börjat väldigt bra och det ska även fortsätta så. Nu babblar jag på för mycket så jag skriver snart igen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback