Ibland känns det inte bra så är det bara..

Godkväll!
Ligger i min säng och lyssnar på musik, ibland älskar jag musiken men ibland får de mig att tänka på saker som gör mig ledsen och känner mig allmänt ensam. 

Om ca 1timme fyller min syster år, som varje år brukar jag få spendera den med henne men just det här året får jag inte det, och jag börjar faktiskt inse att du faktiskt är borta. Kommer samtidigt bli en bra dag imorgon men ändå jobbig för jag vill så gärna vara i din närhet just nu. 

Jag vet att man aldrig ska gå och lägga sig ledsen, för det sägs att man inte sover bra då. Men idag är en kväll då allt kommer på samma gång. Kanske är det för att jag har sovit otroligt lite i helgen och har en jobbig vecka framför mig. 

Jag önskar ibland att allt bara kunde vara som vanligt, exakt den här tiden förra året var jag världens lyckligaste tjej och hade allt jag behövde och nu känns det som om jag inte har något. Varför? Varför ska jag alltid bli så ledsen? 
Ångrar absolut ingenting hur jag är som person idag och vilka jag har runt om mig, men ibland känns det som om något saknas, men vad? Själv har jag inte svaret på den frågan.. Alla frågar jämt hur jag kan vara så stark, men egentligen är jag inte det! Jag tvivlar på allt jag gör och det är jag så trött på, kan jag få tillbaka mitt självförtroende och min självkänsla? Jag har tappat allt.. Har sedan ett år tillbaka börjat på ruta ett, och har en lång väg till toppen, men jag är påväg.. "Starkast vinner"

Förlåt för mitt långa och ointressanta inlägg men ibland behöver jag skriva av mig lite och som sagt så är min blogg till för det.. Nu ska jag försöka sova över mina problem fast man aldrig ska göra det.. Imorgon är det en ny dag och definitivt många nya utmaningar.. 
Sovgott! 




Kommentarer
Lisa E säger:

OM jag känner igen mig i din text! back to ruta 1..

2013-09-24 | 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback