Back..

Hej på er! 
Min dator har varit sönder ett tag nu, och är det fortfarande men ska iallafall försöka komma igång och ta tag i bloggen igen. Idag var första veckan på 12veckors praktik, de gick bra och de kändes som om jag kom direkt in i gänget. Började 11 och slutade 17 idag. Känner mig lagom seg i kroppen men de är bara att kämpa på. Denna vecka får jag endast 1dag ledig, buhu! Jobbar även på lördag på Inn och Finn, ibland har jag bara lust att säga upp mig från alla jobb, för just nu har jag inte någon fritid alls. Men om man inte har ett jobb får man heller inga pengar man kan göra roligare saker för, om två dagar är det löning och jag bara längtar efter mina pengar. Har kollat ut antal grejer idag på Hm som jag vill shoppa, de farliga med att jobba på Hm 12veckor framåt är att min garderob kommer att bli dubbelt så stor.. Haha! 

Har precis ätit och satt mig nyss i soffan, här kommer jag att spendera hela kvällen! Är helt slut bokstavligen.. Syns senare ikväll! 
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback