Måndag .. Buhu

Idag har det inte hänt alls mycket, var i skolan till drygt 14 åkte hem lagade lite mellis sen kollade jag film och vilade innan det var dags för träning. Träningen var rätt seg och det kändes att det var måndag och att det var en hel vecka sen jag stod på planen. Efter träningen åkte jag hem lagade pannkakor som jag åt sen tog jag en lång och skön dusch. Nu ligger jag äntligen i min säng och lyssnar på musik, kollar bloggar och spelar lite Candy Crush. Snart ska jag sätta på dagens TopModel på datorn och försöka sova!
Imorgon är det tisdag och sista dagen i skolan på denna vecka för ons,tors,fre kommer jag att hålla hus på praktiken..  lite nervös faktiskt. Hoppas att arbetskollegorna inte är stela och dryga för ska trots allt vara där i åtta veckor. Imorgon ska jag även försöka blogga lite mer än vad jag gjort idag.. Börjar känna att bloggen börjar bli torr och skriver iprincip samma inlägg varje dag. Så om det är något ni vill ha mer av eller något ni saknar så är det bara att komentera. Annars kommer jag fortsätta ha sidan mest för att skriva av mig och lite som en dagbok.
Hörs mer imorgon. Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback