Löördag!

Gårdagen var helt okej kom hem runt två och somnade direkt i min säng, vakande imorse tog det lugnt i sängen ett tag kollade på en film och så sen tog vi oss in till huset och käkade frukost. Mådde inte speciellt bra då men nu börjar det kännas bättre. Mötte Amandha vid bussen pratade en stund med henne innan hon tog bussen hem igen. Var ett tag sen vi sågs så kan säga att vi hade en del att prata om. Nu sitter jag med plugget framför mig och ska väl sätta igång med det så slipper det bli så fruktansvärt mycket imorgon. Vet faktiskt inte vad jag väntar på egentligen kanske bättre tider eller något.. haha! Det går iallafall väldigt segt att börja.
Ikväll ska jag bara vara hemma har inte varit det på hela lovet så ikväll blir det mellomys med chips och godis, hörs mera ikväll när jag har pluggat klart! Looove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback