Lite lagom trött.. må jag säga!

Hej bloggen!
Som sagt är jag inte van över att jobba 8timmar per dag så min kropp är faktiskt rätt slut och när jag kommer hem så spenderar jag kvällen bara i soffan. Har varit extremt dålig med bloggandet, dagen idag gick bra men är hemma sent på kvällen och då är det bara duschen och sen sängen som gäller. Imorgon är det äntligen fredag jobbar 10-18 och sen är tanken att jag ska ha myskväll med Carro och Emma om inget ändras. Ska försöka träffa Felicia ett tag också för det var ett bra tag sen sist. Nu ska jag fortsätta kolla på en film som jag började kolla på igår men somnade, så vi hörs helt enkelt imorgon och ska försöka blogga lite mer då också. Godnatt Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback