Förlåt

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er, det var ett bra tag sen jag skrev nu. Har inte direkt haft tid att skriva. Men ska berätta lite kort om vad jag gjort de senaste dagarna.

Lördag.
Lördagen började med att jag och Mamma åkte och handlade mat/dricka osv. Sen mötte jag upp Izabelle och vi började fixa med mat, tårta och allt som skulle vara till kvällen. Tobias och hans kompisar kom runt fem och då var det bara att vänta in resten av gänget. Kvällen var sjukt bra och jag kunde inte sluta njuta av att alla som jag bjudit faktiskt kom. Somnade efter många om och men klockan 5 på natten.

Söndag.
Gick upp tidigt började städa och det var inte lite om jag säger så. Vid två åkte jag upp till söderbymalm och dömde lite handboll sen hamnade jag och Lisa på torvalla. Kom hem runt sju och då var jag helt slut.

Måndag.
Då var det dags för skola igen och sen på kvällen hade jag träning efter den följde Carro med hem till mig, vi slockna framför en film runt 23.

Tisdag.
Gick i skolan i någon timme innan jag och klassen åkte till Älvsjömässan. Träffade Carro där så vi tog tåget till handen käkade lunch. Sen gick vi hem till henne kollade film efter det gick vi upp till söderbymalm för att jag skulle döma, där tittade även Emma förbi och vi alla tre gick hem till Carro och sov.

Onsdag.
Idag har det varit en helt vanlig onsdag. Vaknade upp hemma hos Carro gjorde mig i ordning åkte till praktiken och sen direkt till träningen. Nu ligger jag i sängen och mina ögon håller på att åka ihop.

Imorgon ska jag försöka blogga lite mer och även imorgon fyller jag år. Whioo. Godnatt från en glad tjej, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback