Då var det söndag igen...

Hejpåer!
Har varit lite frånvarande när det gäller bloggen men har liksom inte riktigt haft tid nu när det har varit helg och så. Men imorgon är det ny vecka och nya tag måste faktiskt börja ta skolan lite mer på allvar. Har matte prov imorgon som kommer gå åt skogen, har inte pluggat något alls och matte är inte min starka sida, får hoppas på det bästa helt enkelt. I fredags kväll var jag hemma hos mig tillsammans med Carro och Emma kollade film och snackade en hel del. Lördagen spenderade jag ute i det fina vädret, Lisa landade på svenska mark på morgonen så jag gick över till henne och fick med mig henne och Stina på en promenad sen gick jag hem handlade sushi med mamma och pappa sen kom det över lite folk på mellomys. Dock vann inte Anton som jag verkligen hoppades på, otur!Vaknade imorse tog mig upp i huset kollade på en film innan det var dags att ta sig upp till hallen för att spela två matcher, vann första mot Gurra men förlorade tyvärr den andra med någon boll mot Lidingö. Nu ligger jag i sängen och känner lite ångest över att det är skola imorgon känner inte alls för det om jag ska vara ärlig, men måste man så måste man! Jag siktar iallafall framåt mot helgens roligheter då jag ska firas ordentligt, min efterlängtande bror kommer hem tillsammans med några kompisar för att vara med och fira och det känns faktiskt super bra! Saknar honom otroligt mycket! Nu blev det här inlägget allt för långt och har inte sagt något intressant alls så godnatt från mig så hörs vi imorgon! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback