Vad händer? -jag är tillbaka

Det  var ett bra tag sen sist, har kännt nu under sommaren att tiden inte riktigt har räckt till. Under sommaren har jag mest varit på resande fot och på andra ställen än hemma. Men nu känner jag att resten av mitt sista sommarlov ska spenderas hemma och med fina vänner. Jag tänkte börja skriva lite då och då, iallafall lägga upp bilder så att ni får se vad jag gör på dagarna.

Igår var jag ute med några kompisar men det slutade med att vi tog en taxi hem vid ett, somnade direkt i sängen och vaknade idag runt tolv. Tog nyss en pause från solen, det är fruktansvärt varmt ute och det går knappt att ligga och sola innan man behöver svalka sig i poolen. Ikvällen ska nog spenderas med Lisa innan jag träffar henne ska jag försöka hinna en sväng förbi gymmet också. Man kan inte bara leva livet utan att tänka på att träna, för snart kommer det gå utför.hihi

Aja ska försöka bli lite bättre med att skriva iallafall. Ciao


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback