Helt död!

Hejdär!
Sitter i soffan nyduschad och fräsch, igår ringde Bella mig vid sju tiden och frågade om jag ville följa med till hennes kompis landställe, och spontana som vi är så kunde jag inte mer än gärna säga ja. Så vi tog bilen ut till Värmdö där killarna hämtade oss med båt. Kvällen och hela förmiddagen idag spenderades där, jag och Bella åkte hem runt fyra då vi tog donken påvägen hem. Är helt slut efter helgens roligheter och känner för att bara krypa ner i sängen och kolla på någon bra film. Idag är det söndag och en veckas jobb har jag framför mig, även imorgon har jag också en jobbinterjuv. Hoppas på att jag får jobbet för just nu behöver jag det väldigt mycket.

See you soon..
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback