Snart drar jag :(

Håller på att packa snart klar faktiskt. Sen ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig. Möter upp Amandha inne i stan för att lämna hennes jacka och sen ska jag försöka äta något innan jag sätter mig på tåget. Vill inte åka ifrån Stockholm nu när det är så fint väder... Hoppas på sol i Skene också. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan men kommer förmodligen vara rätt upptagen under helgen. Är hemma igen söndag och då är det bara en 1dag kvar på det här lovet. Känns som om vi fick jullov för bara någon dag sen, men så är det ju inte såklar -.-. Allt går så fort och man hinner inte träffa de man hade tänkt göra. Inte riktigt tid att sitta här och skriva så vi hörs när jag är på tåget eller när jag kommit fram. Ha en bra helg och dag allihopa. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback