Saknar dig min fina vän

 
Nu på kvällen har jag varit ute och tagit promenad med Felicia och Lisa. Hamnade på Djugårdsplan och köpte lite godis och läsk. Kom precis hem tillsammans med Felicia, vi håller på att ladda ner en film som vi ska se. Felicia kommer väl somna efter ett tag men jag kommer få det väldigt svårt att sova.
 
Imorgon är det redan onsdag då blir det först skola och sen vidare till träning. Tycker faktiskt att veckorna går väldigt fort just nu och det tackar jag för. I helgen är det rätt fullt som varje helg det är kanske därför alla helger går så fort som dom gör. Nu ska jag sluta vara så osocial och umgås lite med Felicia. Sovgott så syns vi helt enkelt imorgon. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback