... Såja

Hejdär!
Har fått värsta träningsabstinens känner att jag har ändrat min form på min kropp på bara några månader och det är dags att få tillbaka kroppen som jag trivs i, mår inte bra över hur jag ser ut nu och vad jag äter för skit varje dag. Ska också börja powerwalka minst 4gånger i veckan. Alltså kommer det bli rätt mycket träning och det behöver kroppen för att må bra och då ändras även humöret och då börjar jag automatiskt att äta rätt. Snart är det sommar och då ska jag inte skämmas för att ligga på stranden utan jag ska vara nöjd med hur jag ser ut och komma ner till den vikten jag vill ligga på. Go Felicia Go

 
Tränings Schema:
- Powerwalka 4gånger i veckan
- Handbollsträningar 2gånger i veckan
- Match 2st per helg
- 100 situps per dag

Ska sluta helt och hållet med:
- Godis
- Läsk
- Chips
- Snabbmat
- Fika



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback