Mår sådär idag!

Får väl börja med att säga GottNytt till alla och hoppas eran kväll igår var bra. Min kväll var oförglömlig iallafall. Kvällen började med middag med familjen och vänner sedan drog jag till Älvsjö med Patrick och massa. Resan dit var heeeelt. Kvällen spårade som varje nyår gör så vi drog in mot stan för att käka donken och sen tog vi bussen hem till mig. Var hemma runt halv fem och då var kudden min bästavän.


 Idag vaknade vi rätt tidigt gick in i huset och åt frulle och sedan tog vi en promenad för att kroppen och huvudet skulle må lite bättre. Men det gjorde det knappast. Somnade i soffan runt ett och vaknade sju på kvällen, så nu kommer jag inte kunna somna igen -.- .Var precis ute och träffade Izabelle och snackade om godbitarna från igår. Nu ligger jag i min efterlängtade säng och ska försöka sova som jag inte tror går. Vi hörs säkert igen snart. Ska försöka hitta lite bilder från igår också. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback