Jag är värdelös..

Dålig uppdatering hela dagen. Har haft fullt upp och glömt bort att blogga. Skolan idag gick väll bra lite jobbigt att vara tillbaka men det var samtidigt kul att träffa alla igen. Efter skolan åkte jag och Amandha från klassen in till stan åt donken och fixade praktikplats. Fick jobb på Stadium på sergelgatan. Så där börjar jag jobba v10 och 8veckor framåt,längtar!! När jag kom hem kollade jag och syster på serier och vilade ett tag. Efter maten åkte vi och handlade lite mys, sen var jag även ute en sväng och träffade Blohm. Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner bredvid syster i sängen. Vi hörs mera imorgon. Sovgott!

En bild på mig och David idag i skolan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback