En bra fredag helt enkelt!

Hej allesammans!
Har haft en väldigt skön och trevlig fredag. Började med en middag hemma hos moster och sen mötte jag upp tjejerna för att basta och bara äta massa gott. Snackade en massa skit och nu känns det som om jag gått upp minst 10kg på allt vi ätit. Nu ligger jag äntligen i min säng, är hur trött som helst. Imorgon är planerna oklara men en sak är iallafall säker och det är att jag ska ut. Men det får inte bli allt för sent för har två matcher på söndag. Nu ska jag sätta på någon bra film som jag kan somna till och imorgon är de lördag och då får man sova hur länge man vill, som jag har längtat. Sovgott så hörs vi imorgon. Pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback