En bra dag/kväll

Hej bloggen!
La mig nyss i min underbara säng som jag har längtat. Bion idag var väldigt bra lite överdriven i vissa lägen men helt klart godkänd, ett plus är även att skådespelaren var snygg. Filmen blir automatiskt bättre då. När jag kom hem mötte jag Surre och Felicia på en promenad och sen gick vi hem till mig ett tag, dom gick precis och jag ska väl sätta på någon bra rulle och försöka sova. Imorgon är det fredag igen skönt med lite ledighet och vila, dock blir det mycket handboll i helgen. Sm för juniorerna som spelas på hemmaplan så det lär bli heldagar i hallen. Sen har jag även borta match mot Täby. Får se om det finns rum för någon festdag men det märker vi.

Idag har jag även också börjat tänkt på hur jag ska fira min stora dag alltså när jag fyller 18år, det lutar mot firande hemma hos mig en vecka innan jag fyller och sen på dagen gå ut. Ska tänka lite mer på det och sen börja bjuda in folk, det känns som om det är jätte långt kvar men faktiskt så är det bara lite mer än en månad. Som jag har längtat på den dagen. Om jag tittar framåt tror jag att denna sommar kan bli den bästa jag någonsin kommer att uppleva, men man kan inte ha för stora förväntningar.

Imorgon dagens planer är att först att vara en stund med Sanna och Felicia och sen lite senare träffa Emma och Carro för att boka våran resa i påsk. Just nu känner jag mig förbannat lycklig det är mycket roligt som händer nu. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 

Kommentarer
Anonym säger:

åh guuud så vacker

2013-02-01 | 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback