2dagar kvar!

Vaknde precis och har en del att göra idag faktiskt. Om 2dagar åker jag till Skene helt ensam och ska döma en handbollscup. Känns roligt men ändå tråkig för kommer känna mig så ensam. Haha. Nu måste jag börja med allt som ska göras.

 

  • Kolla domarkvitto
  • Maila cupen om mer info
  • Tvätta allt som jag ska ha med mig
  • Börja packa
  • Träna mellan 18-19
  • Städa rummet
  • Sola
  • Duscha
  • Träffa Amandha för att lämna hennes jacka

 

Som ni ser vet jag inte hur jag ska få ihop det här helt enkelt. Men har faktiskt två dagar på mig. Men vi hörs sen har inte riktigt tid just nu. Puss

 

Kommentarer
Amanda säger:

Sv; Den är i storlek XS fast funkar som S också :)

2013-01-02 | 15:17:04
Bloggadress: http://paam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback