Tröttare går inte att bli!

Hej kära läsare!
Helgen har varit lite upp och ner, har haft mycket att tänka på och har blivit irreterad på folk som inte talar sanning. Men denna söndag har varit väldigt bra, spelade först en match i Farstahallen släppte på all ilska och åkte på ett rött pågrund av att domaren var betalad redan innan av hemmalaget var sur som fan efter det men vi vann iallafall den matchen med 10bollar ungefär. Sen åkte jag direkt till Torvalla och spelade den andra matchen den gick mycket bättre och hade fått ut all ilska och la all energi på spelet och spelade faktiskt riktigt bra tycker jag, vi vann även den matchen med 34-12.

Påvägen hem handlade vi mat och nu ligger jag i sängen helt död. Felicia skulle ha kommit men hon är inte hemma ännu och jag är svintrött och kommer somna när som. Bara en vecka kvar sen lov så jag ska försöka somna och det gör jag bäst med några avsnitt av Gossip Girl. Hoppas alla haft en bra helg, min kunde dock ha varit lite bättre! Hörs mera imorgon. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback