Sovdags

Var hemma hos älskade Lisa nu på kvällen och kollade på melodifestivalen. Haha skrattar lite inombords vad är felet på vissa människor? Det gjorde iallafall min kväll för alla var helt världelösa och tycker mest det var pinsamt att kolla. Sen träffade vi upp Felicia och sen gick jag direkt hem, ligger i min säng och har gjort det ett tag nu och ska strax sätta på en film och sova. Denna helg har varit hur skön som helst, tagit det lugnt och bara varit hemma det är helt underbart skönt! I love it.. Imorgon ska jag först kolla en match sen ska jag vidare till Tumba för att döma. Som sagt har denna helg bara spenderats i olika hallar runt om i Stockholm. Hörs mer imorgon för nu börjar mina ögon åka ihop. Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback