Söndag!

Godmorgon!
Vaknade nyss av att solen lyste in i rummet, så nu är det bara att ta sig upp. Har sovit hur bra som helst, äntligen kan jag sova på nätterna och jag börjar faktiskt tycka att allt känns inte lika jobbigt längre!
Idag händer ganska mycket ska gå strax in i stora huset för att göra frukost. Vid två ska jag åka till torvalla för att se en match och sen ska jag vidare till Tumba för att döma. Så ser min dag ut! Helst skulle jag bara vilja sätta på mig skönakläder och ta en långpromenad.. Men så blir det ju inte.. Tyvärr

Dagens planer:
- Frukost
- Kolla match
- Döma match
- Solariumet
- Powerwalka

Får se vad jag hinner med av detta..

Ha en bra och fin söndag så hörs vi mer under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback