Rolig dag!

Hej!
Gårdagen spenderades först hemma hos någon Håkan sen åkte vi även en sväng till Victor kvällen var kanske inte den roligaste men jag och Emma somnade gott i min säng runt fem halv sex.

Imorse vakande jag av att Jonte,Tobbe och Lisa kom över vi lagade pannkakor till lunch och sen försökte vi komma på vad vi skulle göra, vi bestämde oss för att åka och bada lite nu på eftermiddagen. Det var faktiskt väldigt roligt, inte varje dag man badar om man säger så. Sen åkte vi till handen och käkade Sushi och sen vidare till Maxi och handlade lite godis. Nu ligger jag i syrrans säng och ska strax sätta på en film, morgondagens planer är oklara men vi pratade lite om bowling eller bio vi får se vad vi hittar på. Hörs mer då! Puss
 
 
 
Tre bilder från senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback