Plugg,Plugg och Plugg

Hejdär!
La mig nyss i sängen, träningen gick idag bra lite trött i kroppen varför vet jag inte men känner mig rätt trött och slut. Efter träningen åkte jag och Sara hem till henne där mammorna var fikade lite och sen hjälpte jag henne med hennes matteläxa. Dock har jag inte tänkt ett dugg på att jag själv har prov imorgon kom på det nu på kvällen och känner att det får gå som det går ska försöka plugga lite nu men om jag känner mig själv rätt så kommer jag mest hänga inne på facebook och kolla bloggar.haha.
Imorgon har jag sovmorgon så skönt, två dagar kvar av denna vecka och sen lov! Känns som om jag skriver det varje dag men faktiskt så räknar jag bara ner dagarna nu. Imorgon är det också exakt 1månad kvar tills jag fyller år och 6veckor kvar tills vi åker på våran resa som jag längtar! Vill bort nu nu nu.

Skriver lite senare för nu måste jag faktiskt plugga lite naturkunskap. Whioo!

Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback