Mys

Åh jag börjar verkligen bli dålig på att skriva men ska försöka att bli bättre, säger det varje dag och sen blir det inte så. Idag efter skolan åkte jag hem fick sluta en timme tidigare också så skönt, lite trött på skolan och känner att jag behöver lov och ledighet nu. När jag kom hem vilade jag till en film och sen åkte jag till torvalla och tränade. Träningen gick väl bra, inte så super rolig träning idag men. Sen påvägen hem plockade vi upp Felicia så nu ligger vi i sängen med varsin mobil och spelar Candy Crush. Vi ska strax släcka lampan och sova. Innan jag somnar ska jag även slänga in veckans planer och lite sånt! Hoppas alla haft en fin dag.. Puss



Bild från helgen
Hannie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback