Långdag

 

 

Dagen har varit väldigt lång och har mest spenderats i handbollshallen. Först dömde jag skoldm Bremer vann match ganska så lätt efter det åkte Jag, Thea, Lisa och Mamma till Coop och handlade mat och sen åkte vi hem. Mamma började med maten medans jag och Thea stod och dansade, sen åt jag sen åkte jag tillbaka till Torvalla för då var det dags för onsdagsträning. Träningen gick väl sådär lite seg i kroppen fråga mig inte varför men känns som om jag har ont överallt. När jag kom hem duschade jag och sen gick jag och träffade Felicia. Nu ligger vi i min säng och äter chilinötter och bara myser. Imorgon är det som sagt alla hjärtans dag, tycker den dagen är bara bra ifall man har förhållande. Därför är det en helt vanligt torsdag för mig, fall det inte dyker upp en prins någonstans där i mörkret. Skriver mera sen. Ciao

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback