I hate Mondays!

Ja då har vi en trött Felicia här igen, varje gång jag skriver så är jag fanimig trött. Men det kanske inte är så konstigt för just nu är jag trött på allt och alla, folk överraskar mig varje gång. Förstår verkligen inte hur folk beter sig ibland, har de några känslor alls eller? Värkar inte så!

På tal om något helt annat så har jag kollat nu i flera veckor på ett par nya joggingskor hittar inte riktigt de perfekta men Lisa har lovat mig att jag ska få låna hennes skor första veckorna av praktiken iallafall tills jag har hittat mina favoriter. Kan inte bestämma om jag tycker joggingskorna jag la ut för några dagar sen är snygga eller inte. Tycker dem är snygga till vanliga träningsbyxor men inte till jeans. Därför väntar jag med att beställa de tills jag är helt säker.

Träningen idag var inte den bästa från någon av oss, alla var helt slut efter helgens matcher. De vart ju målkalas så det blev rätt mycket springa då.  Efter träningen skjussade Pappa mig till Djugårdsplan där jag mötte Fellan, vi gick hem till henne hämtade lite kläder till henne. Sen gick vi hem till mig jag duschade och åt och nu ligger vi i sängen. Felicia pluggar som bara den och jag ska faktiskt också sätta igång och kolla på lite småsaker som ska göras. Ligger efter rätt mycket just nu pågrund av att jag har tagit lite sovmorgon då och då.

Därför måste jag ta den sista veckan innan lov på allvar och faktiskt försöka lite även fast tankarna svävar iväg och är någon helt annanstans när läraren pratar så måste jag hålla fokus på sånt som är viktigt. Hörs mer innan vi somnar, Pussen
 

Önskar att man kunde vara barn igen, slippa alla problem och alla jävla människor och bara leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback