Hemmakväll

 

Tråkig fredag för mig men så är det om man spelar handboll, idag har jag bara varit hemma träffat Lisa,Felicia och Sanna sen har jag bara myst med min mamma och pappa. Imorgon är klockan ställd på 8.00 ska vara i Täby 10.00 för att spela match. Efter matchen ska jag till torvalla för att kolla Sm och hoppas på att tjejerna vinner. Morgonkväll har jag inget planerat ska kolla vad Lisa och Felicia tänkte hitta på.

Jag och Carro har nu på kvällen kollat runt på lite resor och har faktiskt hittat en del, så det blir att åka och boka på måndag. Överlyckligtjej som äntligen får komma bort från kalla Sverige och känna på värmen för en vecka.
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och kollar bloggar,facebook osv. Inte det roligaste på en fredag kanske men faktiskt så känns det inte så farligt att ligga hemma idag för har inge behov alls att hitta på något. Hörs snart igen.. Pussen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback