Helt vanlig fredag för min del.

Hej alla!
Ligger i min säng, Felicia gick nyss hem. Vi har iprincip varit hela dagen, efter skolan åkte jag och solade och sen åkte jag direkt till Felicia. Vi var hemma hos henne en stund sen gick vi hem till mig, svängde förbi hemköp också och handlade grönsaker och dipp. Åt middag med familjen och kollade på gladiatorerna fixade även det sista i rummet så nu ligger jag och beundrar mig själv och tycker att jag har varit väldigt duktig som fått det så fint och mysigt.

Planerna för imorgon är lite oklara, Mamma och Pappa åker upp till Falun för att kolla på Tobbe och även stanna över natten. Så det blir lite middag med min älskade syster som sen ska på inflyttningsfest, själv har jag lite beslutsångest om jag ska bjuda över några eller om jag bara ska ha myskväll. Föredrar ju myskvällar framför fest. Har ju faktiskt match på söndag också.. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Nu ska jag kolla lite facebook, bloggar osv. Så vi hörs snart igen för har inte så mycket att göra. Pusspåer!



Finare kan man inte bli en fredagskväll... hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback