Hej på er!

Jag är faktiskt levande fast man inte kan tro det, har inte skrivit så mycket idag för att jag har absolut inte gjort något alls kul. Har legat i soffan och kollat serier/filmer hela dagen. Imorgon är det fredag igen veckorna bara springer iväg, dock ska jag bara vara hemma för att vila upp mig så jag blir frisk någon gång, orkar inte vara sjuk längre. Känns som om jag har varit det hela vintern nu, mitt virus i kroppen försvinner aldrig. Därför ska jag försöka bara ta det lugnt hela helgen. Får se hur det går! Tycker det är så förbannat tråkigt att bara ligga hemma får så mycket spring i bena och börjar snart klättra på väggarna. På söndag har jag iallafall bokat upp mig på några matcher som jag ska döma och ska försöka få in så mycket pengar jag kan nu innan säsongen är slut, har även skickat in några intresseanmälningar till att döma cuper nu innan sommaren. Har absolut ingenting att skriva om därför säger vi godnatt för ikväll och så skriver jag imorgon istället. Sovgott!

 
 
En sommarbild från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback