Freeedaaaag!

 
Hejhej!
Vaknade för några timmar sen av panik och förstod att jag hade försovit mig så det var bara att sjukanmäla sig och fortsätta sova. Nu har jag tagit mig från sängen iallafall ska strax sätta igång och baka för får besök av Sanna och Felicia. Kollade nyss också igenom gamla datorn och hittade lite bilder från Spanien2011, som jag saknar värme och sommar nu, förjävla trött på all snö och det kalla vädret!
Men som tur är ska vi boka resa idag det känns otroligt skönt att få komma bort ett tag, känns som om det är det som behövs nu. Stänga av mobilen och bara ta vara på livet. 
Som sagt i varje inlägg så är det fredag idag, skönt att solen äntligen vågar titta fram också. Får se om jag hinner ta en liten promenad innan tjejerna kommer eller om jag tar det senare ikväll. Hörs mera sen Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback