En riktigt bra helg må jag säga

 
Hej Babes!
Har äntligen landat efter en hel galen helg, ska berätta för er om de senaste dagarna..
 
Fredag
Slutade skolan tidigt åkte hem var en stund med familjen innan jag mötte Lisa och Sofia vid Djugårdsplan, vi handlade med oss pizza och sen fixade vi oss. Vi åkte först ner till Tungelsta var där någon timme hos Sofias kompis sen drog vi vidare hem till Fabian i Grindstugan, kvällen var helt okej! Mamma hämtade mig runt tre i sågen så då åkte jag hem och sov...

 
Lördag
Vaknde av att mamma ringde och sa att hon och resten av familjen skulle åka upp till Falun och kolla Tobbes match och att jag skulle vara hemma och passa Elvis(min katt) under kvällen och natten. Dom åkte redan vid 10 och då ringde jag Flisan och bad henne möta mig vid Djugårdsplan för att jag behövde mat i magen och att jag mådde piss dåligt. Hängde lite hemma hos mig innan hon drog på tjejmiddag och jag bjöd över lite vänner och spenderade kvällen/natten hemma hos mig. Somnade tillsammans med Emma i sängen runt 5. En sjukt bra kväll!
 
 
Söndag
Jag och Emma vaknade runt 9.00 vi gick upp städade lite och sen tog vi oss till Djugårdsplan för bakismat. Klockan 13 hämtade Niclas mig och jag fick skjus till min match som spelades i Skärholmen. Vi vann matchen med 17-34 jävla bra! När jag kom hem lagade jag middag till mig själv och nu ligger jag ner bäddad i sängen. Felicia kom precis också så nu ska vi kolla på någon film och bara ta det lugnt för är helt slut efter denna helg.
Hoppas alla haft en bra helg min har varit helt sjuk! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback