Dålig uppdatering... I know

 
Hejdär!
Dålig uppdatering under hela dagen.. men har helt glömt bort att jag har blogg och att jag måste uppdatera. Skolan idag gick bra fick sluta 30min tidigare för att jag var klar med en uppgift, åkte direkt hem gjorde lite mellis och sen mötte jag upp Izabelle och vi tog en PW. Så skönt att komma igång, jag har bestämt mig själv att jag ska röra på mig varje dag och har faktiskt börjat väldigt bra. Jag och Izabelle har bestämt att vi ska försöka gå dom dagarna jag inte har matcher eller träningar. Efter våran promenad så åt jag lite middag var inte så hungrig för att jag hade ätit när jag kom hem från skolan men fick i mig lite iallafall. Sen bänkade jag och min familj oss framför tvn och då var det var dags att kolla broshan när han spelade match uppe i Hofors. Det var inte så spännande match för Hofors tog hem segen redan i början av matchen men tillslut vann dom med 7-2. När jag ser min bror spela så saknar jag honom bara mer och mer och vill träffa honom nu. Men han har lovat att komma hem på min 18årsdag och jag längtar som bara den att den dagen snart kommer. Nu ligger jag i min säng och ska strax ringa Felicia för att få hjälp med min dubattartikel, för den ska nämnligen vara inlämnad imorgon och har inte börjat ännu! Bra jobbat! Dags att sätta igång och göra lite nytta för en gång skull. Skriver senare när jag är klar med den! Puss
 

Bra tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback