Bowling på schemat

Tjabba Tjena Hallå!

Vaknade imorse tidigare än vanligt gick upp gjorde frukost som jag sen tog med mig ut på altanen där jag sätt i någon timme och solade. Helt underbart att våren snart kommer.
Gick över ett tag till Felicia och hängde med henne lite innan hon åkte till jobbet, just nu ligger jag i syrrans säng och ska väl ringa mamma och pappa och se vad vi ska äta lite små hungrig faktiskt. Ikväll står bowling på schemat med några vänner, vad annars ska man göra när det är lov liksom efter bowlingen kanske vi åker hem till Håkan och grillar samt badar bastu, får se om jag följer med dit eller inte.
Aja nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig ikväll och sen börja med maten.
Hörs mer under kvällen. Puss
 
Tack för att du alltid finns där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback