Söndag..


Hejdär!
Som vanligt är jag helt död, men det är inte så konstigt om jag tänker efter. Har jobbat hela helgen medans alla andra har varit lediga och haft det roligt ute på krogen. Men som jag ser framemot är att jag äntligen får en ledig helg och det är i helgen som kommer. Ihelgen har jag jobbat på Olearys, min sista också. Sa nämnligen upp mig idag pga att jag fått jobb på Inn&Finn. Veckan är fullspäckad och ser inte alls i framemot den, men bara en vecka kvar till helg. Nu ligger jag äntligen i min säng och ska strax sova, börjar skolan tidigt imorgon så måste försöka få lite sömn, jag har faktikt glömt bort att sova haha!
Har inte så mycket att tillägga just nu för de har inte hänt så speciellt mycket. Vi hörs helt enkelt imorgon för då känner jag mer för att skriva för mina ögon håller på att åka ihop nu. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback