Roligare fredag har man ju haft..

 
Godkväll people!
Ligger som alltid i min säng, dagen idag har bestått av jobb och sen när jag kom hem runt sju så åt jag tillsammans med mamma och pappa. Sen träffade jag upp Lisa och vi åkte sedan till Sofia där vi har spenderat kvällen. Med skönt folk och sällskapsspel, nu är jag som sagt helt död igen. Tycker att jag var extra duktig idag när jag tog en promenad till jobbet istället för att åka buss. Imorgon väntar ännu mera jobb, börjar 17 och slutar 2 på natten. Undra när jag någon gång kommer få en ledig dag utan massa jobb och skola. Aja men det är jag själv som har valt att göra på det sättet det är. Men skönt att få sova ut imorgon iallafall och få alla de timmar man behöver för att leva.
Hoppas alla andra har det roligt ute medans jag ligger i min säng och ska sätta på en bra rulle. Ibland kan det också vara fruktansvärt skönt. Godnatt så hörs vi helt enkelt mera imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback