.. Frågor.. Haha

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Kanske..
Hur många har du varit kär i på riktigt? En.

-Tio frågor om dig själv

Namn? Felicia.
När fyller du år?21mars.
Några piercingar? Naveln.
Vad har du på dig just nu? Sovkläder.
Vilken årstid är bäst? Sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Solen skiner och att man får sova hur länge man vill.
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen,släkten och mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon.

- Tre frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Felicia och Bella.
Vem är snyggast av dina vänner? Lisa.
Vem är mest partyprisse? Elin.

 

- Sju Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Min syster.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Absolut.
Vem är farligast i din familj? Ingen.. haha.
Vem ser roligast ut i din familj? Konstig fråga, ingen.
Vem är coolast? Finns bara en och det är jag.. haha
vem sover du oftast med? Syster.
Roligaste kvällen med familjen? Oj ingenaning.. finns många.

- Nio frågor om idag

Vad har du gjort? Jobbat och varit med vänner.
Vad ska du göra nu? Kolla på en rulle och sen sova.
Har du gjort något dåligt idag? Nej inget jag kommer på.
Vad har du ätit idag? Sallad och kräftor.
Har du duschat idag? Haha nej.. äcklig..
Har haft flätor inatt? Ja.
Är du trött nu? Lite.
Vad händer idag? Inget just nu.. imorgon jobb.
Går du i skolan? Inte idag, men jag gör det.

- ANNAT

Hur mår du just nu? Bra faktiskt.
Har du piercat dig ? Ja.
Är du hungrig nu? Nepp.
Vad är klockan nu just nu? 01.03.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Youtube,Facebook och Dreamfilm.

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Felicia.
Vem ringde du senast? Lisa.
Vem sms:a till dig senast? Felicia.
Vem sms:a du till senast? Felicia.

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? En timme sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? En timme sen.

- ÖVRIGT

Gillar du punk? Inte min stil, men jag har inget imot det.
Har du sminkat dig idag? Ja.

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Japp.
Vilket är ditt favoritband/artist? Finns så många, ingen aning..
Vad gillar du för musik? Allt möjligt förutom rock.

- KÄRLEK

Är du kär just nu? Nej det kan jag inte säga.
Har du kysst någon idag? Nepp.
När kysste du någon senast? Somras någon gång.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Svårt att säga, om jag hittar någon jag gillar så absolut.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Bella.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ...
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Absolut inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha nej..
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig.
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback