Dags att sova..

Tjenare!
Har inte skrivit något idag pga att jag har haft en del att göra. Efter skolan idag åkte jag till Centrum fixade mitt pass och id efter det åkte jag hem med mamma och pappa. Sen kom Bella över och vi åkte och tankade bilen och efter det började vi fixa oss. Sen hämtade vi upp Calle och Victor och vi åkte därefter mot HeronCity. Käkade och tog en bio. Vi kollade på KickAss2, helt okej film måste jag ändå säga, brukar inte gilla overkliga filmer men den här fungerade faktiskt. Kom precis hem och ska strax släcka lampan och sova. Imorgon blir det en tuff dag, skola mellan 8.20-16 och sen direkt till jobbet och där slutar jag 23. Jippi ser verkligen framemot det. Sovgott så syns vi imorgon. Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback