Back to the reality...

Hejpåer!
Ja det här med bloggen, haha jag har varit lika dålig som alltid och det är för att jag inte har haft riktigt den tiden att skriva. Men imorgon börjar skolan och det riktiga livet igen, de senaste veckorna har jag mesta dels varit på jobbet och sen när kvällen har kommit har jag tillbringat dem med kompisar. Min väska vart stulen för några helger sen så jag har inte heller kunnat gått ut.

Som sagt skolan imorgon börjar 9.00 vet dock inte hur länge jag kommer vara där. Konstigt nog så saknar jag skolan lite, inte att sitta och lyssna på läraren som pratar i timmar men att träffa alla igen efter att inte sätt någon alls från klassen på 11veckor.

Sommarlovet har inte sätt ut som det brukar men jag kan säga redan direkt att mitt sista sommarlov vart precis som jag ville, jag är glad över att jag är påväg uppåt och inte neråt... allt läcker med tiden var det någon som sa till mig för något år sen, och det är precis vad det gör. Jag är världens lyckligaste och jag trivs hur bra som helst med mina vänner runt om mig. Men det som känns jobbigt just nu är att den som står mig närmast och känner mig bäst flyttar till andra sidan jordklotet om bara 20dagar.... buhu vill inte ens tänka på den dagen vi står på arlanda och ska säga hejdå, aja som tur är så har inte den dagen kommit.
Jag ska försöka att skriva någon gång per dag men som sagt kommer mina vardagar spenderas i skolan och sen helgerna går till jobb. Thats life, men för mycket snack på mig just nu. Hörs mer sen..

Ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback