Trött på allt och alla just nu..

 
Kom precis hem var hemma hos Blohm ett tag och hjälpte henne och packa. Imorgon klockan 10 flyger hon till USA. Känns väll sådär. Känns som hon är den ända som förstår och den ända som bryr sig. Kommer bli jobbigt att behöva ringa när man ska prata. Känns som om livet är jävligt jobbigt just nu och behöver henne vid min sida. Är orolig över vissa delar också. Men hon har lovat och jag litar oerhört mycket på henne. Hon skulle aldrig svika mig de vet jag, ändå känner jag mig orolig. Varför? Men hoppas med allt att hon får det bra och att hon får en fin och trevlig jul, för det förtjänar hon! Vill bara tala om för dig att jag älskar dig väldigt mycket och är rädd för att förlora dig...

Ligger just nu i min säng och tankarna bara flyger iväg. Vet inte vart jag ska börja känns som vad jag än gör så blir det så fel! Är allt mitt fel? Är det jag som har gjort så allt är som det är?
Människor kan tro det men om jag ser det från min sida har jag fan inte gjort ett skit. Försöker bara få alla lyckliga och glada men folk i denna värd tror att det är så kul att ge bra energi men aldrig få något tillbaka. Men jag är förjävla trött på det och kommer därför sluta tycka om människor som inte tycker om mig. Om nu folk i denna lilla fantastiska värld som vi bor i börjar visa lite känslor kanske allt löser sig. Visa lite medkänsla vafan!
Den här månaden har varit den värsta månaden i mitt liv och de männsikor som står vid min sida är de vänner som betyder något resten av er kan stoppa upp något i röven och dra!

Inte meningen att bli så sur men är jävligt trött på dagens människor. Godnatt för mig    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback