Julklapp tips

La mig precis i min säng, kollar lite olika bloggar, facebook osv. Snart ska jag kolla igenom en svenska
uppgift som skulle varit inne förra veckan egentligen. Nu under kvällen har jag hjälpt syster med hennes naglar, hon har handlat hem Depend gellack som hon testade och det funkade faktiskt. Kan recomendera det till tjejer och en bra julklapp om ni inte har handlat klart alla ännu. Senare ska jag ladda ner någon bra film och ska försöka somna i god tid för kommer inte upp på morgonen nu för tiden. Imorgon står bio på schemat om det blir som bestämt men det ser vi under morgondagen. Egentligen måste jag handla klart mina julklappar till mamma och pappa men det hinner jag efter skolan på torsdag i Forum, får jag hoppas! Det är lite små stressig nu innan jul och allt. Men har inte så många saker kvar på min cheklista innan allt är fixat och klart. Har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig på nyår också. Panik! För mycket snack på mig nu. Vi hörs senare om jag inte somnar. Sho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback