... hatar vintern, ge mig sommar och värme!

 

Kom precis hem, jag är helt genom frysen och känns som att mina tår kommer ramla av när som. Vid fyra iallafall mötte jag en kompis tog en promenad i ca 2timmar, det är ingen värme ute kan jag säga! Buhu

Nu sitter jag iallafall framför brasan och väntar på att mamma ska laga klart maten, har inte ätit alls mycket idag så det ska bli gott med lite mat i magen. Har ännu inte kommit på vad jag ska göra ikväll men har iallafall bestämt mig att bara vara hemma och kolla film, men med vem det är frågan det! Håller på att planera vart jag ska vara under nyår också. Det jag hoppas mest på är att åka upp till Falun och göra den lilla byn osäker. Nu ska jag försöka planera vad jag ska göra ikväll. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback