Sovgott...

Kom precis ut till mitt hus och ska strax sätta på en film. Dagen har varit väldigt bra det började med att Lisa kom och mötte mig vid min skola vi åkte in mot stan började våran lilla julshopping och fick med mig allt jag behövde tror jag. Den mötte vi upp Viktor som vi gick hem till ett tag därefter mötte vi även upp Elias och vi  gick och käka och sen avslutade vi allt med en bio. Dock kunde jag inte koncentrera mig på filmen pågrund av att jag satt och störde mig på en skum kille. Den delen jag såg av filmen var bra men väldigt läskigt, men det är inte så konstigt för att vi hade ju valt att se en skräckis. Just nu är jag riktigt trött i bena och behöver bara försöka sova. Vi hörs imorgon.Godnatt




Två bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback