14 December

Påväg hem från skolan nu, matteprovet som jag hade gick inte riktigt som jag hade tänkt, fast hade inte heller pluggat då kan man inte räkna med att det går bra. Idag som sagt är det fredag, inga planer ännu men det kommer under dagen/kvällen just nu ska jag iallafall bara åka hem och ta det lugnt har lite lätt huvudvärk så skulle behöva vila ett tag och hoppas att det försvinner! Annars mår jag bättre idag än igår och känner mig lite starkare och har lite mera energi på allt! Hihi Ciao


Kommentarer
Viktor Ivar Edvin Thomas Tobias Isaksson säger:

Guuud vilken underbar blogg! jag bara ÄÄÄÄLSKAR den! Försök att uppdatera lite oftare för jag ääääälskar dig OCH den! Kram, Viktor Ivar Edvin Thomas Tobias Isaksson <3

2012-12-14 | 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback