Äntligen (:

Haha!
Tog mig 1,5timmar att försöka fixa en helt okej design, vad har hänt med blogg.se sen jag var inne sist! Riktigt komplicerat har det blivit, men som tur var fick jag lite hjälp på traven av Johanna annars hade det tagit minst en timme till kan jag säga. Jag tycker alltid att de första inläggen på en blogg är jobbigast. Man har ingenaning om vad man ska skriva och man har inget bra skrivflow. Men det lär väl komma hoppas jag.

Kvällen kommer spenderas framför datan och ska även försöka hitta någon bra hemsida som man kan plugga matte på, för jag har nämligen glömt boken i skolan och jag har prov imorgon. Ska ta min ut i kylan och snön snart också för en promenad med Blohm.

Dagarna innan jul nu går fruktansvärt långsamt och helst vill jag bara att skolan ska ta slut och att det ska bli julafton så att jag får träffa min bror. Tror ingen förstår hur tomt jag tycker det är utan honom här hemma. Jag är van med att han alltid får mig på gott humör och kommer alltid med sitt fina skratt. Just nu skulle det vara skönt att ha någon att prata med, någon som förstår, någon som tycker lika, någon som håller om mig när jag är ledsen och bara någon som finns där och lyssnar. Egentligen förstår jag inte varför jag är så deppig jag ska egentligen bara vara tacksam för att jag har märkt vilka som är äkta vänner och vilka som egentligen bara låsas. Men är det bara det? Nej tror faktiskt att det saknas något annat hos mig också, frågan är bara vad? Men detso mer man tänker på att livet känns förjävligt så blir det nog bara värre. Jag har bestämt mig att ta allt med en nypa salt och svälja och köra på. Jag vinner inte ett dugg på att gå och irritera mig på saker som bara gör mig ledsen. Nu vart detta inlägg för deppigt och det var inte meningen men var verkligen tvungen att skriva av mig lite. Hörs senare Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback