40 frågor om mig

1.Är du singel? Ja.
2.Är du oskuld? Nej.
3.Har du kysst någon? Haha aa. 
4.Är du kär? Nej det kan jag inte säga.
5.Har du några syskon? Ja det har jag.
6.Har dina föräldrar separerats? Nej.
7.Har dina föräldrar någonsin slagit dig? Verkligen inte.
8.Har du någon gång blivit sviken? Ja.
9.När grät du senast? Förrgår faktiskt.
10.Vem gör dig gladast på hela jorden? Finns många men Felicia Blohm.
11.Beskriv din drömkille med 5 ord. Fint leende,Fina ögon,Snäll,Vältränad,Kärleksfull. 
12.Vad gör dig sur? Folk som retas och folk som tror att de är något.
13.Vill du ha barn när du blir stor? Ja såklart.
14. Vad är du rädd för? Ormforbi.
15.Skriv hela ditt namn. Felicia Fanny Harlin
16.Hur många killar har du haft? Många när man var liten men en seriös.
17.När fyller du år? 21mars
18.Går de bra i skolan? Helt okej.
19.Hur mår du just nu? Förjävla bra.
20.Vad vill du bli när du blir stor? Ingenaning.
21. Tränar du något? Ja handboll.
22.Beroende av? Läppglans.
23.Vad tror folk om dig? Ingenaning.
24.Har du haft sex idag? Nej.
25.Brukar du komma i tid? Nja. När det är viktigt gör jag det annars inte.
26.Vanligaste färg på dina kläder? Svart.
27.Vad saknar du? Värme och sol.
28.Är du blyg? Ibland beror på vilket sammanhang.
29.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag faktiskt.
30.Är du bortskämd? Nej det tycker jag verkligen inte.
31.Du samlar på? Läppglans.
32.Vem ringer du när du är arg/ledsen? Felicia Blohm.
33.Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka ifrån Sverige och resa världen runt.
34.Vill du gifta dig? Absolut.
35.Vill du ha barn? Ja
36.Är du musikalisk? Nej inte ett dugg.
37.Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
38.Biter du på naglarn?: Ja tyvärr.
39. Bästa minnet från sommaren? Bulgarien.
40. Har du svarat ärligt? Ja

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback